Pełnomocnik do spraw praw pacjenta - Centrum Medyczne Żelazna
Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
PolishEnglishUkraineRussiaIndiaflaga Wietnam

Przychodnia: 22 25 59 900  Infolinia: 22 25 59 818

logo Centrum Medyczne Żelazna

 Żelazna bloguje - blogMigam rece  Podmiot Leczniczy Miasta Stołecznego Warszawy  przetargi i ogloszenia  logo bip

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o. jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00. W celu umówienia spotkania zapraszamy do kontaktu: 22 25 59 808 lub m.matysiak@szpitalzelazna.pl.

Adres do korespondencji: Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o. ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa

Kompetencje i zakres zadań Pełnomocnika ds. praw pacjenta w Centrum Medycznym „Żelazna” sp. z o.o.:

  • wsparcie w sytuacjach trudnych i konfliktowych pomiędzy pacjentem, a personelem medycznym;
  • przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, roszczeń i wniosków (zgodnie z obowiązującą procedurą) oraz monitorowanie stopnia realizacji wdrożonych działań;
  • organizacja i nadzór procesu mediacji w sytuacjach roszczeniowych oraz sprawach przedsądowych pomiędzy pacjentem/pełnomocnikiem pacjenta, a Spółką Centrum Medyczne ”Żelazna”;
  • przyjmowanie opinii pozytywnych i skarg dotyczących świadczonych usług i ich dalsza dystrybucja;
  • prowadzenie i nadzór administracyjny roszczeń pacjentów;
  • organizowanie szkoleń z zakresu praw pacjenta, profesjonalnej obsługi oraz komunikacji z pacjentem;
  • nadzór nad jakością świadczonych usług w Spółce z pełnym uwzględnieniem praw pacjenta zgodnie z obowiązującym stanem prawnym;
  • reprezentowanie Spółki w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi w zakresie praw pacjenta lub innych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.
  • udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania dotyczące hospitalizacji w Szpitalu a także świadczonych w nim usług.

Postępowanie z opiniami Pacjentów:

W Centrum Medycznym „Żelazna” sp. z o.o.  rozpatrywane są skargi i wnioski wniesione:

Każda skarga/wniosek powinien zawierać:

  • imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy
  • adres skarżącego/wnioskodawcy (telefon, adres mail)
  • dokładny opis zdarzenia
  • dane niezbędne do ustalenia tożsamości Pacjenta, którego dotyczy skarga/wniosek

Skargi anonimowe - pozostawia się bez rozpatrzenia. Jeżeli wnioskodawca składa wniosek lub skargę nie w swoim imieniu, ale pełnoletniego Pacjenta – musi dołączyć pisemne upoważnienie do reprezentowania go w danej sprawie.

Termin odpowiedzi na skargę wynosi 30 dni, od daty jej wpływu do Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o. Jeżeli sprawa okaże się szczególnie skomplikowana i wymaga wykorzystanie specyficznych środków dowodowych np. : analizy dokumentacji medycznej, przepisów prawnych  czy monitoringu wizyjnego lub raportów aktywności systemów informatycznych procedura wyjaśniania może ulec wydłużeniu o kolejne 30 dni.

W przypadku niezałatwienia skargi/wniosku w terminie skarżący zostanie powiadomiony
o przyczynie zwłoki, zostanie wskazany nowy termin załatwienia sprawy.

Skarga lub wniosek, które zostały rozpatrzone i o których sposobie rozpatrzenia poinformowano ich wnioskodawcę, nie podlegają ponownemu rozpatrzeniu. Jednak jeśli skarżący przywoła nowe okoliczności  sprawy, które kwalifikują ją do ponownego rozpatrzenia, sprawa zostanie rozpatrzona jak nowa skarga.

Z Ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta mogą Państwo zapoznać się pod linkiem:

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20090520417/U/D20090417Lj.pdf

Wszystkich naszych Pacjentów zapraszamy do podzielenia się z nami opiniami pozytywnymi dotyczącymi naszej działalności. Opinie prosimy przekazywać na adres korespondencyjny, adres mail: szpital@szpitalzelazna.pl lub m.matysiak@szpitalzelazna.pl

Slide
magdalena_matysiak
mgr Magdalena Matysiak
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
 

 

 

edytuj
Znajdź nas w social mediach
Edytuj
Najcześciej szukane informacje
Na skróty
Izba przyjęć
Poród na Żelaznej
Sale rodzinne
Do pobrania
Szkoła rodzenia
Sklep
Żelazna bloguje
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Są one niezbędne do tego, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby strony internetowej, na której się znajdujesz. Żadna ze znajdujących się w nich informacji, nie będzie służyć do zidentyfikowania Ciebie.
Zamknij
Wybierz i posłuchaj