Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
W celu umówienia spotkania zapraszamy do kontaktu: 22 25 59 808 lub
Adres do korespondencji: Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o. ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa
Kompetencje i zakres zadań Pełnomocnika ds. praw pacjenta w Centrum Medycznym „Żelazna” sp. z o.o.
- wsparcie w sytuacjach trudnych i konfliktowych pomiędzy pacjentem, a personelem medycznym;
- przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, roszczeń i wniosków (zgodnie z obowiązującą procedurą) oraz monitorowanie stopnia realizacji wdrożonych działań;
- organizacja i nadzór procesu mediacji w sytuacjach roszczeniowych oraz sprawach przedsądowych pomiędzy pacjentem/pełnomocnikiem pacjenta, a Spółką Centrum Medyczne ”Żelazna”;
- przyjmowanie opinii pozytywnych i skarg dotyczących świadczonych usług i ich dalsza dystrybucja;
- prowadzenie i nadzór administracyjny roszczeń pacjentów;
- organizowanie szkoleń z zakresu praw pacjenta, profesjonalnej obsługi oraz komunikacji z pacjentem;
- nadzór nad jakością świadczonych usług w Spółce z pełnym uwzględnieniem praw pacjenta zgodnie z obowiązującym stanem prawnym;
- reprezentowanie Spółki w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi w zakresie praw pacjenta lub innych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.
- udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania dotyczące hospitalizacji w Szpitalu a także świadczonych w nim usług.
Postępowanie z opiniami Pacjentów
W CMŻ rozpatrywane są skargi i wnioski wniesione:
- pocztą tradycyjną
- za pomocą poczty elektronicznej -
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - faxem /22/ 25 59 913
- osobiście (sporządzany jest protokół ze spotkania z Pełnomocnikiem ds praw pacjenta)
Każdy wniosek powinien zawierać:
- imię i nazwisko
- adres wnoszącego lub adres mail
- opis sytuacji
Termin odpowiedzi na skargę wynosi 30 dni.
Wszystkich Naszych Pacjentów zapraszamy do podzielenia się z nami opiniami pozytywnymi dotyczącymi naszej działalności.
Opinie prosimy przekazywać na adres korespondencyjny, adres mail lub nr fax.