Tekst łatwy do czytania - Centrum Medyczne Żelazna
PolishEnglishUkraineRussia

Przychodnia: 22 25 59 900  Infolinia: 22 25 59 818

logo Centrum Medyczne Żelazna

 Żelazna bloguje - blogMigam rece  Podmiot Leczniczy Miasta Stołecznego Warszawy  przetargi i ogloszenia  logo bip

Centrum Medyczne „Żelazna” mieści się w Warszawie przy ul. Żelaznej 90

Wejście do Szpitala znajduje się przy ulicy Żelaznej 90

wejście główne do szpitala, szlaban

To jest wejście do Izby Przyjęć

wejście do Izby Przyjęć, szklane drzwi

To jest wejście do Szpitala

wejście główne do szpitala, szklane drzwi

Szpital Specjalistyczny św. Zofii zajmuje się:

  • leczeniem kobiet w ciąży
  • porodami
  • opieką nad mamami i dziećmi po porodzie
  • leczeniem dzieci po urodzeniu
  • operacjami ginekologicznymi

Podajemy znieczulenie podczas porodu.

Mamy 7 sal do porodu z łazienkami.

   

 
 

 

Mama z dzieckiem po porodzie jest w sali 2-3 osobowej z łazienką.

Na sali są kosmetyki dla dziecka.

dziecko, przewijak, kosmetyki dla dziecka, mama i położna

Mamy pokój laktacyjny dla mam wcześniaków.

IMG-20230907-WA0014.jpg

Mamy psychologa w Szpitalu.

Mamy szkołę rodzenia – uczymy o porodzie. Uczymy jak kąpać i przewijać dziecko. Uczymy jak karmić piersią.

Mamy ćwiczenia dla mam po porodzie.

Uczymy pierwszej pomocy u dziecka.   

Przychodnia św. Zofii jest za budynkiem Szpitala. Tu przyjmujemy dorosłych.

wejście do Przychodni ul. Żelazna 90

Drugi budynek Przychodni jest na ul. Nowolipie 25. Tu przyjmujemy dzieci i dorosłych.

wejście do Przychodni ul. Nowolipie 25

W Przychodni św. Zofii mamy lekarzy

  • ginekologów i położników – prowadzą ciążę, leczą kobiety
  • pediatrów – leczą dzieci
  • rehabilitantów – dla dzieci i dla dorosłych

Robimy badania usg – możemy na ekranie oglądać dziecko w brzuchu mamy.

Pobieramy krew na różne badania. Można u nas zbadać mocz.

Mamy kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Za niektóre wizyty trzeba zapłacić.

 

Mamy Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta - zajmuje się skargami i opiniami.

Jest od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 15.

Można napisać emaila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo zadzwonić 22 25 59 808

 

Nasz adres:

Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o. ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa

Adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon do nas to 22 25 59 800

edytuj
Znajdź nas w social mediach
Edytuj
Najcześciej szukane informacje
Na skróty
Izba przyjęć
Poród na Żelaznej
Sale rodzinne
Do pobrania
Szkoła rodzenia
Sklep
Żelazna bloguje