Zapraszamy pacjentów z niepełnosprawnością do korzystania z usług naszej Przychodni Specjalistycznej,
która jest dostosowana do Państwa potrzeb (brak progów, przystosowane toalety, winda, niski blat w rejestracji, itp.).
Jeśli potrzebujecie Państwo naszej pomocy zapraszamy do wcześniejszego kontaktu z nami pod adresem
Oferujemy Państwu, m.in.:
- pomoc w zapisaniu na wizytę,
- pomoc w wysiadaniu/wsiadaniu z samochodu,
- asystę w dotarciu do właściwego gabinetu,
- niezbędną pomoc podczas wizyty w naszej Przychodni.
Wcześniejsze zgłoszenie nie jest konieczne, aby uzyskać wszelką pomoc zgodnie z Państwa potrzebami, ale może usprawnić obsługę.
Pacjenci niesłyszący i niedosłyszący
W celu ułatwienia komunikacji z naszym personelem uruchomiona została usługa zdalnego Tłumacza Języka Migowego.
Usługa jest bezpłatna i dostępna od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-18:00. Do skorzystania z usług tłumacza zdalnego
wymagane jest urządzenie z kamerą i mikrofonem.
Jest także możliwość skorzystania z usługi podczas wizyty.
Wizyta osoby z niepełnosprawnością z psem asystującym w budynku Przychodni św. Zofii
w Warszawie
Nasza Przychodnia jest przyjazna osobom z niepełnosprawnościami. Zapewniamy pomoc w dotarciu do gabinetu, wypełnieniu dokumentów i w trakcie wizyty lekarskiej.
Osoby korzystające z pomocy psa asystującego mogą swobodnie poruszać się po całym budynku – pies ma prawo wstępu do wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeń.
Pies asystujący powinien być wyposażony w uprząż z napisem „pies asystujący”, a opiekun powinien posiadać certyfikat potwierdzający jego status oraz aktualne szczepienia.
W czasie pobytu w Przychodni prosimy, by nie głaskać ani nie zaczepiać psa asystującego – to zwierzę pracujące, które wspiera swojego opiekuna.
W razie potrzeby nasi pracownicy służą pomocą osobom z niepełnosprawnościami w bezpiecznym i komfortowym korzystaniu z usług Przychodni.
Zasady dostępne są na stronie: https://www.szpitalzelazna.pl/dla-pacjenta2/regulamin-i-zasady







